Društveno odgovorna kampanja „Dečji svet je veći od ekrana“ kompanije Telekom Srbija, kreirana u
saradnji sa agencijom Ovation BBDO, dobitnik je titule „Kampanje sa svrhom 2024“ u kategoriji
Social.
Kompanija Telekom Srbija pokrenula je kampanju „Dečji svet je veći od ekrana“ sa ciljem da skrene
pažnju na moguće posledice preteranog i preranog izlaganja dece ekranima, kao i da pruži podršku
roditeljima i javnosti o važnosti uravnoteženog korišćenja ekrana i digitalnih uređaja u ranom razvoju
dece. Projekat je prepoznat kao primer komunikacije sa jasnom svrhom, namenjen unapređenju
dobrobiti dece, pojedinaca i društva u celini.
Festival društveno odgovorne komunikacije „Kampanje sa svrhom“ nagrađuje projekte koji koriste
moć komunikacija kako bi se ukazalo na određeni društveni problem u vezi sa decom ili pojedincem, i
da bi se na njega skrenula pažnja javnosti i ponudila moguća rešenja, kao i na kampanje koje direktno
utiču na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji. Nagrade se dodeljuju jednom godišnje na
Međunarodni dan deteta, 20. novembra.
U okviru projekta „Dečji svet je veći od ekrana“, održane su četiri tribine u Beogradu, Novom Sadu,
Kragujevcu i Nišu. Na njima su stručnjaci: dr Ranko Rajović, master logoped Marijana Mirković i doc.
dr Bojana Drljan podelili svoja dragocena znanja i praktične savete, podsećajući da dečji svet jeste i
treba da ostane veći od ekrana.